Instagram

Monday, 19 March 2012

(Entri Banyak Gambar) Personalized Calendar by Sis Nyomel - Terbaik!!

Assalammualaikum and morning! 

Sukacitanya aku nak cerita satu entri hutang. bukan entri hutang yang aku hutang nak cerita, tapi entri aku hutang kat Kak Bushra! (hehe). Kak bushra atau dikenali sebagai Sis Nyomel telah menawarkan perkhidmatan Personalized Calendar Bagi Tahun 2012 bukan secara percuma. (hehe) ok,ok, saja skema. aku cerita macam orang normal k! 


Bila ternampak ja iklan kat blog Kak Bushra, aku pun gedik nak jugak! I heart personalized or custom made thing! Berjaya jugak aku jadi salah 30+ orang yang tempah, niatnya nak bagi hadiah Anniversary. Nak tengok? Silakannnnn...

 Kita mulakan dengan Muka Depan Calendar






















































Ini Muka Belakang pulak. Ada Calendar Tahun 2013




Jangan Ingat Calendar Januari hingga Disember, gambar depan belakang macam Calendar yang ada di pasaran ye! sebab setiap bulan, gambar di belakangnya berbeza-beza! Jom, tengok gambar kat belakang setiap bulan pulak! Silakannnn....

















































Sangat puas hati kan ada calendar gambar kita sendiri, banyak pulak tu! Kak Bushra kata bagi ja dalam 40+ gambar dan dia akan masukkan sebanyak boleh dalam calendar. Memang berbaloi-baloi! Masa aku tengok draft calendar, sangat ler terharu sampai nangis, sebab Kak Bushra pandai letak gambar yang sesuai untuk setiap bulan, walaupun aku cuma minta, khas untuk bulan Februari, aku nak gambar kami kahwin (Anniversary kan..), tengok-tengok, bulan August gambar aku dengan Syaurah, bulan Julai gambar Baba dengan Syaurah, bulan Oktober gambar Syaurah! Birthday kami!


Kalau korang nak, kena tunggu tahun depan lah pulak! Kak Bushra pun buat untuk diri sendiri tiap-tiap tahun. so, baik korang follow dan link Kak Bushra siap-siap! Takot Kak Bushra hanya amik limited order  untuk Tahun 2013 jugak.


Calendar untuk tatapan dan pandangan mata. sayang nak conteng-conteng!



Oh,yah! aku siap tempah 2! sebab satu untuk aku, satu untuk Baba Shahril. Kalau bagi hadiah Anniversary untuk Baba sahaja, nanti aku jeles! (hehe). Aku letak kat office, semua pakat berkenan! aku? promote lah! Harga? tunggu lah iklan Kak bushra nanti!

p/s: Siap lah Kak Bushra tahun depan nak buat calendar 2013 banyak!! hehe


13 comments:

Aeen said...

sweet sangat la calender tu.......:)

aTy _faRed~ said...

memang cun..!!!!

cikpuanputeri said...

Comel gambar baby!! suka sukaa

a L i N said...

Comeyyyyy sgt2x... Tempah kt Kak Bushra MQA ke, Lala? =)

Dulu Gadis, Kini Mama said...

aeen, aty, put : tq,tq!

alin: bukan,bukan! ni bushra lain..ade kat link tu, ce klik.

Myluv - Syl said...

comelnya kalender.. nanti 2013 nak buat cenggitu la. kreatif!

Dulu Gadis, Kini Mama said...

jom! 2013 punyer kan!hehe

kayrul-shah said...

cantik sangat kalender tue...

ryy.han said...

terbaik...

hehe nk masuk wishlist tuk taun dpn..gmbr2 dh ada...

Mummy GreenyHouse said...

bestnye...nak jugak!
Ok..dah save link supaya x lupa nk buat calendar 2013 nanti! :)
Thanks share...sgt sweet!

nYomeL said...

Alololo.. geram tgk Syaurah yg kiut la Lala.. Jadiknye secara tak langsung calendar Lala pun jadik kiut jugak sbb tukang design pon terperasan kiut. HAHAHA! *kidding*

BTW, thanks for the review Lala.. Abes laa.. nampaknya utk calendar tahun depan kene bukak order lebeyy sket. hehe!

* Peluk Lala ketat2. Eh, terlupa.. nak peluk Syaurah jugak.. hikhikhik..

Dulu Gadis, Kini Mama said...

kayrul-shah, ryyhan, mummy : mari k ite rebut sama2 tahun depan! hehe

kak bushra, thun depan buka order banyakkkkkk sikit tau!! banyakkkk nak order tau!!!!

hehe wee, kami dua-dua peluk kak bushra sebab comell sgt kalendar kami!!

Mama Gee said...

salam ziarah :)

bestnya calendar mcm ni....berapa rm ya sebuah?