Instagram

Thursday, 1 March 2012

And the winner of Contest Nur Hayfa Syaurah is........

Assalammualaikum & selamat pagi!


setelah membaca semua komen, aku dah dapat pemenang!oyay!
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

.
.
.
..
.

.
.
pemenangnya ialah....
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.berdebar - debar tak?
tak pun?
.
.
.
.
.

..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
ialah.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
ten ten ten.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

dengan komennya,

"Mommy qasyaf nak sgt blossom farm sit me up sbb ia sgt comel..kelihatan sgt gebu dan selesa seperti pelukan mommy bila qasyaf duk dlm tu...qasyaf belom meniarap..mungkin ikot jejak mommy x meniarap lngsung sampai pandai jalan...jd, ia sgt sesuai tuk qasyaf baring sambil teman mommy pam susu or lat kain baju...qasyaf jgk boleh duduk dah..jd, rasanya sgt selesa dgn adanya sokongan bloosom farm sit me up ni...x lm lg qasyaf dah boleh mkn...seronok sgt kalo duduk dlm tu, dan makan hasil iar tgn mommy.... "


kenapa aku pilih harzharun?
sebab reason yang dihighlight tu.


ingatkan nak bagi surprise gift kat pemenang lain. sebab ada komen yang sangat best, siap ada yang bagi pantun! ada buat entri, super awesome! tapi komen harzharun lah buat aku rase sangat sweet sebab aku rasa Moo Moo Syaurah ni memang macam pelukan aku, dan selalu temankan Syaurah. ha, yang lain jangan kuciwa, tunggu next contest ok?


dan, Harzharun, please email me k!



2 comments:

kayrul-shah said...

tahniah wat harzharun...

harzharun said...

Dear!!
Aku br tau...
Xsangka...
Sj blog walking. ?.
Tenkiu2...