Instagram

Thursday, 23 February 2012

Nur Hayfa Syaurah dan kembarnya Aqeef Adany!

Assalammualaikum dan selamat pagi!


memperkenalkan Nur Hayfa Syaurah dan Aqeef Adany.

untuk pengetahuan korang, aku deliver on 23rd October 2011 (sunday, 9.15 p.m), and my sister pulak deliver on 24th October 2011 (monday, 10.15a.m). ini bermaksud Syaurah ada sepupu kembar yang berbeza 13 jam! kakak aku ni jugak lah penguat semangat aku masa dalam pantang. aku tengok dia buat stok susu, aku pun nk buat gak. tapi stok susu dia memang conquer the fridge lah! (haha)


untuk tontonan, gambar anak aku dan anak kakak aku. Aqeef ni lelaki, Syaurah perempuan.


sekali pandang, nampak dua-dua baby boy kan!






dari kiri, Aqeef dan Syaurah






kembang hidung aqeef, labuh pipi Syaurah!






dua-dua buat tak layan






mata sepet vs mata bulat






Aqeef dan Syaurah
cucu kesebelas dan cucu kesepuluh Pn. Haze dan En. Sapiri!




7 comments:

Anah said...

boleh la celebrate birthday sekali nnti =)

.: mama lynn :. said...

sweet.. teringin nak ada anak sendiri

Waniey said...

mine, akak bsalin bb gurl on 6.10.11,waniey lak bsalin bb boy on 16.10.11.so beza 10ari.masa lahir haeqal 2.6kg je,skrg beratnye kalah soffiya =)

ZiErWa zAiNaL said...

kembar ea??syoknye.. =)

Mr n Mrs Zaidi said...

ye la, mcm kembar 2 org nie...
geram tgk...geram nak gigit..boleh gtu..hahah

anisalya said...

syaurah pakai mittens lagi ek... comelnya . memang mcm kembar.

normah a.k.a noorez said...

wah comelnya kembar tu
kalau rajin mehlah singgah blog akak